Archiwum

czwartek, 19 maja 2016

Numerologiczna 11

Kolejną wibracją numerologiczną jaką scharakteryzuję jest numerologiczna 11. Ta wibracja jest tak zwaną Wibracją Mistrzowską. Oznacza to, że posiada bardzo wiele talentów, a jej zadaniem jest je rozwijać, ponieważ w przeciwnym razie stanie się numerologiczną 2, schowaną w cieniu, która nie zostanie doceniona.

Miłość : 11 numerologiczna z racji drogi Mistrza , bardzo często ma kłopoty z ułożeniem sobie życia uczuciowego. Wynika to z tego, że po prostu żyje dla innych , pracuje i rozwija się z nieco większym natężeniem niż pozostałe wibracje , co odbija się często kosztem rodziny i związku.  11 w miłości są bardzo idealistyczne, żyją według określonych wartości i mają silnie zakorzeniony kodeks etyczny.   W uczuciach stawiają bardziej na więź duchową z partnerem, porozumienie z nim, intelekt niż jako taką fizyczność. 11 bywają bardzo impulsywne, szukają namiętności, czułości i bardziej chcą być przyjaciółmi , partnerami w związku.
11 numerologiczna ceni sobie wolność w związku, dlatego im bardziej partner będzie ją tłamsić, narzucać własne zdanie tym gorzej.  Wspomniana wibracja ma najczęściej bardzo starą duszę. Wynika to z setek, a czasem tysięcy poprzednich wcieleń. Na swojej drodze często spotyka partnerów karmicznych z którymi musi dokończyć lekcje z poprzednich żyć. Często wchodzi w związki trudne, które wymagają od niej wiele wysiłku i szarpaniny emocjonalnej.  Można w pewnym sensie powiedzieć, że w jakiś sposób sama się "biczuje" i tkwi w czymś długi czas, zamiast przerwać to co toksyczne, mimo, że czuje iż powinna to zrobić.
  Jeżeli potrzeby miłosne 11 zostają niezaspokojone i nie czuje się ona spełniona to bardzo długo walczy o to, aby naprawić daną relację. Jednak, gdy dotrze do granic swojej siły poddaje się i robi wszystko aby ulepszyć swoje życie i odnaleźć inną drogę do szczęścia. W przypadku 11 podobnie jak w przypadku numerologicznej 1 spełniona miłość przychodzi dość późno.  Dopiero po doświadczeniu bowiem różnych odcieni miłości i odkrycia czego tak na prawdę chce od relacji jest w stanie odnaleźć spełnioną miłość.
11 jeżeli zostaje rodzicem, dąży do tego, aby dziecko rozwijało swoje pasje i wspiera je w drodze rozwoju. Nieustannie wpaja to, że tylko ciężka praca przynosi najlepsze owoce.

Praca : Tak jak wspomniałam 11 to wibracja podążająca drogą Mistrza. Z racji wielu wcieleń posiada mnóstwo talentów , które powinna rozwijać. Ma wszelkie predyspozycje do tego, aby być : lekarzem, adwokatem, psychologiem, mediatorem czy doradcą duchowym, oraz nauczycielem.  Jej rolą jest pomaganie innym. To często karma z jaką 11 przychodzi na ziemię. Jej zadaniem jest nauczanie i przekazywanie zdobytej wiedzy, oraz doświadczeń.
  11 idealnie sprawdza się kiedy w pracy jest niezależna od nikogo, czyli pracuje na własny rachunek. Jest bardzo ambitna, dużo wymaga od innych, ale również od siebie. Jest perfekcjonistą w tym co robi. To zdecydowany intelektualista , natomiast jeżeli życie wymaga od niej pracy fizycznej jest silna i potrafi się dostosować. Nie boi się wyrażać własnych opinii, a otoczenie często słucha jej z podziwem.
  11 numerologiczna pracuje bardziej dla idei, dla wyższego celu niż pieniędzy samych w sobie. Traktuje je jako potrzebne do życia, a nie jako rzecz najważniejszą i cel życia.  Dla niej liczy się rozwój , pomoc innym i to, aby zostać zapamiętaną. Bardzo łatwo osiąga sławę, jednak musi uważać, aby zachować przy tym pokorę, inaczej tak jak wysoko się wspięła tak nisko upadnie.

Zdrowie : 11 numerologiczne powinny dbać o wszystkie organy podwójne : piersi, jajniki,  a także dbać o układ trawienny, oraz oczy i układ kostny.



20 komentarzy:

  1. Świetne, cała ja :)

    Bardzo fajny i przejrzysty blog z dobrą energią będę zaglądać i polecać innym .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się zgadza ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko się zgadza ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. witam niedawno dowiedziałąm się o co w tym wszytskim chodzi. jestem numerologiczną 38/11. Od jakiegoś czasu zastanawiam się co ze mną nie tak... wyczuwał emocje i energie osób, miejsc, mam wrażenie, że wiem coś się dzieje np u sąsiadów , widząc coś jakby aure domu.... powiem że zamiast ułatwiąc życie, niesamowicie mnie to obciąża, bo przeżywam emocje innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 Numerologiczne to stare dusze, a ich celem jest podążanie tak zwaną drogą Mistrzowską. Są to wibracje posiadające bardzo wiele umiejętności i zasobów i bardzo rozwinięte duchowo. Przede wszystkim są to dusze bardzo intuicyjne i zazwyczaj, nie zawsze, ale zazwyczaj doskonale czują się w tematach magiczno- ezoterycznych. Myślę, że to odczuwanie energii , aury jest w przypadku 11 tke bardzo naturalne i tak zgadzam się bywa to bardzo obciążające. Dlatego bardzo istotne jest medytowanie i umiejętność oczyszczania siebie i odcinania od trudnych i ciężkich energii. Pozdrawiam :).

      Usuń
    2. MAM NUMEROLOGICZNA 11 NA BAZIE 38 RZECZYWISCIE CIEZKA DROGA ZGADZA SIE Z TYUM ZE JAKIS CZAS TEMU ZAUWAŻYŁAM PEWNE zjawiska ktore ciezko mi wyjasnic. poki co nie wiem co to ani jaki ma wplyw czy bedzie mialo na moje zycie ani czy jest to darem ktory mogla bym rozwijac. otóz zauwazylam ze na kreconych PRZEZE MNIE filmach ( czy z fleszem czy tez nie, zwlaszcza wieczorowa pora) nagrywam swiatla...tzn...kule ( jedna dwie) unoszace sie w powietrzu, lewitujace, podazaja za obiektywem, kiedy nie poruszam aparatem one widocznie lataja poruszaja sie w powietrzu, czasami 'podchodzac do mnie blizej" lub pozostajac w dystansie, rozna wielkosc intensywnosc i skupienie swiatla, jedne jak małe diody inne bardzie ' rozmazane" przezroczyste, wieksze...Czesto ich obecnosc jest bardzo wyczuwalna poprzedfzona licznymi znakami ( zdarzeniami, sygnalami,CODZIENNYMI LECZ W CZESTOTLIWOSCI NIECODZIENNEJ)- czesto towarzysza temu koty lub dzwiek bicia dzwonow, ( rzadziej zdecydowanie niz koty), wyczuwalna energia , w miejscach majacych historie mocvniej wyczuwalne. widoczne jedynie przez obiektyw poza nim ich nie ma. moge je spokojnie nagrac pokazac osobom ktorym chce, choc przy jednych obserwatorach sa bardziej śmiałe przy innych jedynie daja sie zauwazyc male w dalekej odleglosci przez chwile, zwykle (jeden przypadek mi sie inny zdarzyl),ze tulko ja moge je nagrac i widoczne sa tylko na moich filmach. czuje ze sa to jakies byty mniej lub badziej rozwiniete ktore ( mam wrazenie) czegos ode mnie oczekuja,. jak moge sie dowiedziec co sie dzieje i jak rozwinac ten...DAR(??)

      Usuń
    3. Witam ,

      11 z 38 są bardzo intuicyjne ( jak zresztą większość starych dusz) . Mają to po prostu w naturze. Trudno mi się odnieść do tego konkretnego przypadku, ponieważ mam za mało danych , ale w pracy ze światłem i generalnie z energią na pewno pomaga medytacja i wizualizacja.. Im częstsze, tym czakra 3 oka lepiej funkcjonuje. Pozdrawiam Ciepło

      Usuń
  5. Ja również jestem 11 lecz z 29. U mnie
    Też wszystko się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam jestem 11 i staram sie jednak byc 2 przyziemna..bo jak jestem w swoim swiecie duchowosci i we wnetrzu oraz blizej mistycznej energii zauwazam wiele rzeczy energii i czegos niezauwalnego dla zwyklych ludzi..nie wiem co i poco to wszystko.Obciazenie jest ogromne..jestem zmęczona.Brakuje mi przestrzeni i kogos kto mnie zrozumie.W kryzysie wyczuwam ze jest Ktos lub cos poza zyciem..rozmawiam z Bogiem lub moim Aniołem Strozem..dziwne to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo częste konflikty wewnętrzne Numerologicznej 11 tki , a jako stara dusza jest wrażliwa . Nawet jeśli wybiera drogę 2 , a nie 11 tki to z natury ma silne połączenie z tak zwanym Uniwersum i siłami Wyższymi . Pozdrawiam

      Usuń
  7. Czy warto zaangażować się w związek z numerologiczną 11 mężczyzną?
    Jestem numerologiczną 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest bardzo indywidualne :). Nie udzielam porad w komentarzach na blogu. Jeśli jednak chce Pani poznać odpowiedź na te i inne pytania to zapraszam do zakładki oferta. Tam są opisane szczegóły skorzystania z ewentualnej porady . Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Terrific post but I was wantiing to kknow if you ccould write a
    litte more on this topic? I'd be very grateful iif you could elaborate a little bit further.

    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What you are interested still in this subject in. Write and willingly I will write in the entry.

      Usuń
  9. Ja 11 numerologiczna do tego po smierci klinicznej. Ciezka nia byc to prawda do tego mam najprawdopodobniej schizofrenie ale nie chce mi sie w to wierzyc bo mam tak a nie wiem czy to cecha 11 ze czesto mi przedmioty znikaja potem sie pojawiaja w innym miejscu Troche nie pasuje do tego swiata racja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 11 Numerologiczne jak i w ogóle tak zwane Wibracje Mistrzowskie mają niełatwą drogę tutaj na Ziemi , ponieważ ich zadaniem jest kroczyć drogą Mistrza . W związku z tym otrzymują często trudne doświadczenia a życie bywa ogromnym wyzwaniem. Trudno mi się wypowiadać co do opisanych przez Ciebie objawów . Nie jestem lekarzem i nie stawiam diagnoz. Pozdrawiam Ciepło - Rozanna

      Usuń